وبلاگ یاسر

  • ۰
  • ۰

ابتدا سند خودتان را تنظیم کنید. یک سند جدید با ابعاد 1080 در 1920 پیکسل باز کنید، که سایز عالی برای اینستاگرام می باشد. 

Instagram size

حالا تصمیم بگیرید که میخواهید از چه رنگ یا گرافیکی در زمینه کاور استفاده کنید. برای یک نتیجه ساده، خیلی راحت یک لایه جدید را با هر رنگی با استفاده از ابزار Paint Bucket (کلید G) پر کنید.

اما برای جریان کار خلاقانه تر، من از یکی از این زمینه های گرادینت زیبا از وبسایت Envato Elements استفاده میکنم. زمینه را در یک لایه جدید کپی و پیست کنید و آنرا با استفاده از ابزار Move (کلید V) در موقعیت مناسب قرار دهید.

Add a gradient background

حالا دسته ها را اضافه کنید. مجموعه آیکون خطی Fineline Icon Pack را دانلود کنید و از آیکون ها استفاده کنید تا هر دسته را تعریف کنید. در اینجا من برای قالب های آماده اینستاگرام لوگوی اینستاگرام را اضافه میکنم، برای موزیک مورد علاقه خودم آیکون موزیک را انتخاب میکنم و برای پست های با موضوع سبک زندگی، آیکون خورشید را اضافه میکنم.

Add the category icons

هر آیکون را در میان گرافیک قرار دهید و نتیجه را در اینستاگرام آپلود کنید. سپس به پروفایل خودتان بروید و یک کاور برای استوری اینستاگرام خود بسازید.

برای اینکه بتوانید استوری خود را طراحی کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم طراحی استوری اینستاگرام در آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد را امتحان کنید و روی لینک بالا کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • علی ورشوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی