وبلاگ یاسر

  • ۰
  • ۰

تاثیر بالای بک لینک در بالا کشیدن رتبه کیورد در گوگل امری است اثبات شده برای مدیران سایت ها و سئو کار ها. از این رو مدیران سایت و سئوکاران به دنبال این هستند که برای سایت خود بک لینک ایجاد کنند. برای ایجاد بک لینک دو راه داریم. راه اول خودمان ایجاد کنیم و راه دوم بک لینک بخریم. خب ایجاد بک لینک کاریست بس زمان بر و سخت . از طرفی پیدا کردن منابع برای ایجاد هم دردسرها و سختی های خودش را دارد. اما راه دوم خرید بک لینک است. خرید بک لینک طبیعی تاثیر بالایی روی سایت شما دارد و باعث میشود علاوه بر کاهش زمان و هزینه بهترین بک لینک ها به سایت شما ارجاع شود. 


1- آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد


بدون شک برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل فاکتورهای مهمی دخیل هستند که خرید بک لینک رخ اد ، یکی از مهم ترین این فاکتورها می باشد.

بارها دیده شده در سایت های مشتری، علی رغم تولید محتوای با کیفیت و مناسب، اما رتبه خوبی در موتورهای جستجو ندارند و تنها با چند مرحله لینک سازی، به رتبه های بالای گوگل رسیده اند.

اما لینک سازی باید طبق اصول خاصی انجام گیرد تا از دید الگوریتم های گوگل جریمه نشوید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد با استفاده از تجارب خود در زمینه سئو و بهینه سازی برای سایت شما بک لینک هایی تولید مینماید که بر اساس استاندارد های گوگل میباشد و تاثیر بسیار بالایی در رتبه سایت شما خواهد داشت. 

2 - رایا طرح


امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. رایا طرح دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هست که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را دارد. اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید، ما سرویسهای ویژه خرید بک لینک دائمی با کیفیت را به شما توصیه میکنیم. بک لینک های ارائه شده توسط ما بصورت دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد و شما نیاز به پرداخت ماهانه و ... ندارید.


  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • علی ورشوی

نظرات (۷)

  • آموزش جامع وردپرس
  • آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما مجموعه ای از آموزش وردپرس ، آموزش های ویدیویی وردپرس و دوره های آموزشی وردپرس و همچنین آموزش راه اندازی انواع سایت و کسب و کار اینترنتی ، آموزش سئو ، آموزش طراحی سایت  های حرفه ای و مدرن ، خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس و همچنین خدمات طراحی انواع طراحی سایت است که به راه اندازی انواع کسب و کار اینترنتی کمک می کند.

  • هزینه ثبت شرکت
  • شما کارتون دیجیتال مارکتینگه ما هم کارمون ثبت طرح و ایده و پروتوتایپ و ثبت شرکت استارتاپی

  • آگهی املاک
  • سایت تپ سنج بهترین محصولات را به شما معرفی میکند

    مجله اینترنتی و راهنمای خرید تپ سنج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی