وبلاگ یاسر

  • ۰
  • ۰

افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور ها و دسترسی اقشار مختلف مردم به انواع خدمات مبتنی بر اینترنت و از سوی دیگر ورود این خدمات به زندگی روزمره‌ ی مردم باعث شده علاوه بر تغییر رفتار جامعه، فرهنگ استفاده از خدمات اینترنتی روز به‌ روز  افزایش یابد به طوری که اکنون علم کامپیوتر و فناوری های مرتبط با ان در هر زمینه ای به کار می روند از ملزومات همه ی علوم می باشند.

فروشگاه ها که در زمان و دوره های قبلی که علم اینترنت وجود نداشت به صورت فیزیکی و محدود در یک منطقه و مکان فعالیت می مردند اما با ورود اینترنت و فضای مجازی بهاین حوزه مرز ها گشوده شد و فروشگاه ها توانستند منطقه ی تحت پوشش خود را حتی تا سطح بین المللی نیز گسترش دهند در چنین شرایطی فروشگاه های بزرگی چون:

·آمازون(amazon): شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن تأسیس شد.

·ای بی(ebay): تاسیس این شرکت توسط آقای پیرامیدیار انجام شده‌است که یک ایرانی الاصل است و در کشور امریکا زندگی می‌کند.

·اسوس(asos): متعلق به کشور انگلستان می‌باشد. این فروشگاه به صورت تخصصی یه فروشگاه همه چیز تمام است و به همین دلیل با سیستم جست و جوی قوی خود توانسته بسیار موفق باشد. برای وارد شدن به سایت این فروشگاه بر روی عکس آن کلیک کنید.

این سه شرکت که برند های معروفی هستند و کمتر کسی ممکنه تا حالا اسمشون رو نشنیده باشد جزو سه فروشگاه برتر جهان هستند که با هم در رقابت هستند و روز به روز به تعداد مشتریان ای شرکت ها اضافه می شود برای ورود به عرصه ی رقابت شما هم می توانید با داشتن فروشگاه اینترنتی مرتب با کسب و کارتان در این عرصه قدم بردارید همانطور که دیگر شرکت های ایرانی هم وارد این عرصه شده اند و از مزایای ان استفاده می کنند.

برخی از شرکت های دارای فروشگاه اینترنتی قدرتمند:

·فروشگاه اینترنتی دیجیکالا: سایت دیجیکالا نزدیک به ۱۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

·فروشگاه اینترنتی مدیسه: برای افرادی که به دنبال خرید بهترین و شیک ترین لباس ها هستند فروشگاه اینترنتی مدیسه بهترین مکان برای آنهاست.

·و ....

برای مشاهده لیست فروشگاه های اینترنتی در آکادمی رخ اد وارد شوید.

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • علی ورشوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی