وبلاگ یاسر

  • ۰
  • ۰

امروزه در ساخت سازه های بزرگ مثل سوله ها و سالن ها مقاومت بالا و وزن کم سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو سوله خرپایی بهترین راه برای مقاوم سازی و کاهش وزن سازه است.

سوله خرپایی چیست؟

سوله خرپایی از مونتاژ فلزها به صورت مثلثی تشکیل می‌شود و به آن خرپا گفته می‌شود. این نوع از سازه به دلیل استحکام و مقاومت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این نوع از سازه می‌باشد که باعث می‌شود سوله خرپایی را از سایر سازه ها متمایز کند. همچنین طراحی سوله با سقف خرپایی باعث میشود تا وزن سازه کاهش پیدا کند و عملکرد بهتری در مقابله با زلزله داشته باشد. مصرف کمتر فولاد در این سازه ها نسبت به سایر مدل های ساخت سازه باعث میشود که هزینه ساخت سوله خرپایی کاهش پیدا کند. یکی از مهمترین عوامل استفاده از این نوع سوله در جهان استحکام آن در شرایط جوی و محیطی است و این سبب شده که متخصصین رو به این سوله آورده اند و مورد استفاده قرار می گیرند. از سوله های خرپایی در ساخت انواع سالن های ورزشی، گلخانه ای ، تالارها ، دامداری ، مرغداری و پل های بلند و طولانی استفاده می‌شود.

چه شرکت هایی در ساخت سازه های خرپایی بهترین هستند؟

در زمینه ساخت سوله خرپایی شرکت های زیادی فعالیت می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشد تا ما 3 شرکت برتر در زمینه ساخت سوله خرپایی را به شما معرفی کنیم.

متروپل

شرکت متروپل در سال 1394 برای فعالیت در صنعت ساخت و ساز در زمینه سازه های نوین تاسیس شد. این شرکت همواره  با استفاده از دانش و تجربه خود در زمینه خدمات طراحی و اجرای سازه های دال مجوف، سازه های از پیش تنیده و سوله خرپایی در تلاش است تا با تنوع بخشی به ارائه خدمات کارفرمایان را در انتخاب سازه های مناسب و متناسب با کاربری ساختمان کمک نماید. یکی از فعالیت های شرکت متروپل ساخت سوله خرپایی می‌باشد. سوله خرپایی در انوع متراژها قابل پیاده سازی می باشد و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. عمده ترین مزیت سوله خرپایی ساخت شرکت متروپل کم هزینه بودن، وزن سبک، سرعت در ساخت سوله و بهره برداری از آن ، قابلیت نصب انواع جرثقیل دیواری و سقفی و نیز امکان جابجایی و… می باشد. سوله خرپایی از قوطی های پروفیل ساخته می شود و به شکل خرپا است. یکی از ویژگی های آن که موجب وزن سبک نسبت به سوله های دیگر از جمله تیرورقی شده است ساختار هندسی آن است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه است. شرکت متروپل در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت سوله سازی داشته که سوله های خرپایی از این قضیه مستثنی نیست. با توجه به فناوری روز دنیا این سوله ها طوری طراحی و ساخته می شوند که علاوه بر سبکی آن مقاومت این فلزها نیز در برابر عوامل محیطی حفظ شود و این یک ویژگی بارز برای این نوع سوله است.

با ما سوله

هدف شرکت با ما سوله فزون بر افزایش تولیدات و فعالیت خود در زمینه سوله سازی در سراسر کشور رشد کار آفرینی برای نیروهای متخصصی است که هم اکنون در بازارهای کاری حضور دارند .

بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و به دنبال آن کاهش هزینه و سرعت در ساخت از اهداف بزرگ با ماسوله می باشد که در راستای آن گام برداشته و تا حدود بسیار زیادی نیز موفق هم بوده است.

این گروه تولیدی در تلاش است که با ارتقاء کیفی سازه های خود؛ رضایت مشتری را به عنوان پشتوانه ای محکم در ادامه راه داشته باشد و اقدام به گشترش تولیدات خود برای صادرات نماید.

صنعت سازه های فضایی تارتن

شرکت صنعت سازه های فضایی تارتن در سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و با درک ضروریات صنعت امروز و به ویژه مساله افزایش جهانی قیمت فولاد، هدف گذاری خود را بر طراحی و ساخت سازه های فلزی بهینه شده متمرکز نموده است. بر مبنای این شناخت و به پشتوانه چند سال کار علمی و محاسباتی، این شرکت هم اکنون افتخار دارد که قریب به بیش از 200.000 مترمربع انواع پروژه های صنعتی، ورزشی – تفریحی، دام و طیور و پروژه های خاص را به روش خرپای دوگانه و در نقاط مختلف کشور به انجام رسانده است.

  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • علی ورشوی

نظرات (۱)

  • اخبار مسکن
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی